"Bloppisbloggen"

Hej sweetie's!

Sarah Tjulander här, som ni ser har jag skaffat en till blogg? Whaaat?... Yes! Här kommer jag sälja massa saker hela tiden, och snart så lägger jag ut ett nummer som ni ska smsa om ni vill köpa någonting! Kommer dock inte vara mitt privata, eftersom det kan jag inte lägga ut. Men jag kommer lägga ut kläder då och då, som ni kan köpa :) och tack söta amanda för designen, det blev skitsnyggt!

Jag har så mycket saker jag vill sälja, eftersom jag hela tiden vill köpa nytt.. Garderoben är proppfull! Så jag kom på den här idén med en "bloppisblogg" för några dar sen, har faktiskt aldrig sett det förut! Lite nytt sådär är alltid kul. Men i den här bloggen kommer jag inte ha någon särskild "uppdatering" med 8 inlägg om dan osv.. Men jag lägger in när det finns något ni kan köpa! Ni kan ju fortfarande läsa min andra, vanliga blogg www.sarahtjulander.blogg.se hur mycket som helst. Hoppas ni kommer trivas, puss!


Kommentarer
Postat av: amandaa :D

Du e bästa bloggaren, ingen annan har såna här ideer! Gissa om jag ska köpa, kan fan va vad som helst :D sen ska ja g gå i skolan och ba aaah den här har sarahtjulander haft hahaha alla kommer gå och ta på mig :dddddddddddddddddddd

2010-09-21 @ 20:56:41
Postat av: hanna

Ja va kul :D Du har så fina grejer :) <3

2010-09-21 @ 21:07:06
URL: http://hannaanilssons.blogg.se/
Postat av: Erica♥

nice:)

2010-09-21 @ 23:33:53
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tips:

länka i headern till din vanliga blogg på denna blogg och samma sak i din riktiga blogg.

Enklare att hålla samman och "komma ihåg" att checka båda!

puss

2010-09-21 @ 23:48:25
Postat av: nicolas

fina grejer fin text <3

2010-09-22 @ 07:55:15
Postat av: Amanda Zofia <3

Jag trivs redan här på din nya blogg :)

Snygg design och jag vill absolut köpa något av dig, självklart <3

Kram :) <333'

2010-09-22 @ 19:26:43
URL: http://amandazofia.blogg.se/
Postat av: Amanda

längtar redan tills nästa inlägg!<3

2010-09-23 @ 21:47:35
URL: http://saiik.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hur fungerar betalningen ? :)

2010-10-23 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0